Sales Medewerker – Roosendaal

Introductie

: Mooie commerciële job met veel afwisseling, waar elke dag anders is en waar je regelmatig creative oplossingen moet bedenken!

Organisatie

Onze opdrachtgever is een snelgroeiende organisatie die designmeubilair voor internationale beurzen en events verhuurt. Dit doen ze met ca. 70 medewerkers vanuit hun hoofdvestiging in Roosendaal en met ca. 15 medewerkers vanuit hun nevenvestiging in Duitsland. Onze opdrachtgever is vernieuwend en onderscheidend in assortiment en werkwijze, heeft een hoge mate van kwaliteit, wil altijd de beste zijn in serviceverlening en gezien worden als een betrouwbare partner

Functie

Als Sales medewerk(st)er (32-40 uur) bij onze opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor de verhuur van design meubilair voor kleine en grote projecten door heel Europa. Dit kan variëren van een tafel en stoel voor een kleine stand op een lokale beurs tot een zakelijk evenement in Barcelona waar vrachtwagens vol meubilair naartoe gaan. Je onderhoudt contact met bestaande klanten en vertaalt de klantvraag naar een duidelijke order in het systeem. Je werkt nauw samen met je collega’s van de planning, het magazijn en de projectleider op locatie om aanvraag tot uitvoer in goede banen te kunnen leiden.

Naast gevarieerde projecten, komen er elke dag uitdagende puzzels tussendoor. Heeft men voor een project volgende week nog 1000 stoelen beschikbaar? Hoe krijgen we de kapotte vaatwasser in München weer aan de praat? Voor jou is dit geen probleem, maar een uitdaging. Samen met je collega’s vind je altijd een passende oplossing. Uiteraard zul je hier stapsgewijs in groeien. De standplaats is Roosendaal.

Concreet zullen een aantal van jouw taken zijn:

  • Opbouw en behoud van het klanten- en relatiebestand.
  • Eerste aanspreekpunt voor interne afdelingen en klanten, zowel telefonisch als per mail.
  • Zo nu en dan zal je ook naar een beurs gaan om ter plekke als aanspreekpunt op te treden
  • Administratieve afhandeling van verkooporders.

Functie-eisen

Onze opdrachtgever zoekt voor deze rol iemand met Hbo werk en denkniveau en meerdere jaren ervaring in een commerciële rol.

Verder vraagt men:

  • Ervaring met administratieve en (bij voorkeur) logistieke processen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Beheersing van Frans, Spaans of Duits zou ontzettend fijn zijn.
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week (waaronder op vrijdag).
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Bereid om ook bereikbaarheidsdiensten te draaien (roulatiesysteem).

Als persoon ben je stressbestendig, zelfstandig, flexibel en oplossingsgericht. Verder bezit je een hoog verantwoordelijkheidsgevoel, ben je en werk je gestructureerd en je kunt goed samenwerken.

Aanbod

  • Een marktconform salaris, 8,33% vakantietoeslag, 24 vakantiedagen, 12 ADV dagen en een mooie pensioenregeling.
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een gezellig 8-koppig team met verschillende karakters.
  • Dynamisch en informeel bedrijf.
  • Gezelligheid op de werkvloer en op zijn tijd een BBQ of een feestje.

Sollicitatie

Interesse? Reageer via de button of mail direct naar sabinedessart@uitdekunstwns.nl. Je kunt mij (Sabine Dessart) ook bellen via 06-23109297 ik vertel je graag meer over de opdrachtgever en/of de job!

Solliciteren