Customer Service Medewerker – Dordrecht

Introductie

: Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie (32-40 uur) binnen een groeiend internationaal bedrijf?

Organisatie

Onze opdrachtgever is op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega om hun Customer Service team te versterken. De vacature is bij een bedrijf die machines en verbruiksartikelen maakt voor de aluminium-, zink- en staalindustrie. Met hun sales organisatie en spar part warehouse bedient men vanuit Dordrecht de Europese, Indiase en Afrikaanse markt.

Functie

In deze Customer Service rol ben je actief voor de Metallic productlijn en de nadruk ligt op orderafhandeling en logistiek. Je zult deel uitmaken van een klein, hecht team waar samenwerking en flexibiliteit essentieel zijn. Bij piekdrukte en vakanties neem je elkaars taken over en zorg je samen met je collega’s voor een soepele voortgang van de werkzaamheden. Je werkt nauw samen met de Logistiek Manager en de Customer Service collega’s om ervoor te zorgen dat de klanten uitstekende service krijgen. Daarnaast fungeer je als aanspreekpunt met betrekking tot inkomende orders en vragen van klanten en van de sales afdeling. Je rapporteert aan de Logistiek manager en de standplaats is Dordrecht.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Volledige orderafhandeling: Van invoer tot levering, jij zorgt dat alles op rolletjes loopt.
  • Dagelijks contact met logistiek en inkoop: Je onderhoudt proactief contact om een efficiënte goederenstroom te waarborgen.
  • Ondersteuning van de verkoop collega’s: Jij bent de schakel tussen verkoop en logistiek, en zorgt voor een optimale samenwerking.
  • Aanspreekpunt voor klanten: Je beantwoordt vragen en zorgt voor een uitstekende klantervaring.
  • Ondersteuning in het magazijn: Bij drukte spring je bij en help je met lichte magazijnwerkzaamheden.

Functie-eisen

Wij worden blij van kandidaten met:

  • MBO-4 werk- en denkniveau of hoger: Een solide basis om in deze functie te kunnen excelleren.
  • Relevante ervaring in Customer Service: Je weet hoe je klanten tevreden stelt en problemen oplost.
  • Goede kennis van Microsoft Office: Word, Excel en Outlook hebben voor jou geen geheimen.
  • Taalvaardigheden: Vloeiend Nederlands en Engels in woord en geschrift is een must, kennis van de Duitse taal is een pluspunt.
  • Kennis van logistieke processen en douane aangelegenheden: Ervaring hiermee is een pré.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden: Je kunt goed luisteren, duidelijk uitleggen en bent klantgericht.
  • Multitasker: Je houdt het hoofd koel en blijft efficiënt werken, ook als het druk is.
  • Zelfstandigheid: Je neemt initiatief en werkt goed zonder constante begeleiding.

Aanbod

  • Een marktconform salaris: Een passend salaris voor jouw inzet en vaardigheden.
  • 25 vakantiedagen + 13 ATV dagen: Genoeg tijd om te ontspannen en op te laden.
  • Goede pensioenregeling (zonder eigen bijdrage): Een zekere toekomst voor later.
  • Winstuitkering: Deel mee in het succes van ons bedrijf.
  • Reiskostenvergoeding: Voor een zorgeloze reis naar werk.
  • Na een half jaar contract krijg je een vast contract: Zekerheid en stabiliteit in je loopbaan.

Sollicitatie

Interesse? Reageer via de button of bel mij (Sabine Dessart) voor meer informatie via 06-23 10 92 97 of stuur je CV direct naar Sabinedessart@uitdekunstwns.nl.

Solliciteren