Introductie
: Heb je inventory ervaring en wil je een bijdrage leveren aan de opstart van een nieuwe klant bij een internationale logistieke dienstverlener?
Organisatie
Onze klant is marktleider in logistieke dienstverlening voor de mode- en lifestyle-industrie en heeft zich ontwikkeld van een transportbedrijf tot een leverancier van complete supply chain-oplossingen met specifieke expertise in e-fulfillment oplossingen. Met een sterke basis in Europa heeft het bedrijf zich uitgebreid naar de VS en Azië om klanten over de hele wereld te bedienen. Op basis van investeringen en uitgebreide ervaring met IT-oplossingen is onze klant in staat om een wereldwijd uniform platform aan te bieden aan haar klanten.
Functie
Als Inventory Controller ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het van het inventory proces binnen het warehouse. Je maakt de rapportages m.b.t. de KPI’s voor de klant en je analyseert de data. De Ínventory control afdeling werkt voor de klanten van de warehouse site in Almelo. Je rapporteert aan de Inventory Supervisor en de standplaats is Almelo.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Het monitoren en analyseren van de Inventory Control processen (IC).
- Opzetten, oplossen en evalueren van projecten op gebied van IC.
- Monitoren van processen en minimaliseren van fouten.
- Bijdrage leveren aan verbetering van de productiviteit, efficiency en kwaliteit.
- Opstellen en registreren van rapportages met betrekking tot de nauwkeurigheid van het proces.
- Het zoeken van afstemming met klanten en het verstrekken van informatie en advies m.b.t. inventory issues.
- Een proactieve bijdrage leveren aan de Lean Six Sigma werkmethodiek.
Functie-eisen
Je hebt minimaal MBO-werk en denkniveau en een aantal jaren ervaring in het werken met logistieke processen, bij voorkeur inventory control.
Verdere eisen zijn:
- Goede kennis van Warehouse Management Systemen (bij voorkeur Blue Yonder).
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel in woord als geschrift).
- In staat om meerdere taken uit te voeren in een stressvolle omgeving.
- Zeer goede beheersing van Microsoft Office en met name van Excel.
- Bereidheid voor avonddiensten en/of weekendshiften
Als persoon beschik je goede analyse vaardigheden en doorzettingsvermogen. Verder ben je flexibel, communicatief, stressbestendig, nauwgezet en je werkt secuur. Je bent een teamplayer, maar je kan ook zelfstandig werken.
Aanbod
- Een aantrekkelijk salaris: een compleet pakket dat past bij jouw achtergrond.
- Een afwisselende baan: geen dag is hetzelfde Je werkt in een prettige en snel veranderende internationale omgeving waar je een grote mate van zelfstandigheid wordt toevertrouwd.
- Veel ruimte voor ideeën en initiatieven: werken in een bedrijf waar ondernemerschap en duurzaamheid centraal staan.
- Carrière-, leer- en doorgroeimogelijkheden: deel uitmaken van een financieel gezonde en grote organisatie waar levenslang leren en doorgroeien wordt aangemoedigd.
Inlichtingen
Sollicitatie
Interesse? Reageer via de button of direct naar sabinedessart@uitdekunstwns.nl. Je kunt mij (Sabine Dessart) ook bellen via 06-23109297 ik vertel je graag meer over de opdrachtgever en/of de job!