Accountmanager Binnendienst – Bergen Op Zoom

Introductie

Ben jij een energieke accountmanagement expert die toe is aan een volgende stap? En heb je affiniteit met fashion en lifestyle? Reageer dan snel!!!

Organisatie

Onze opdrachtgever is marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening ten behoeve van de fashion- en lifestyle industrie. Wereldwijd draagt men zorg voor het afhalen, opslaan en afleveren van zowel hangende kleding als verpakte goederen. Met 23 vestigingen in Nederland en België en daarnaast vestigingen in Engeland en America bedient zij een aantal van de meest gerenommeerde ontwerpers en retail ketens. Werken bij deze organisatie betekent werken binnen een toonaangevend, professioneel team van bekwame en gepassioneerde mensen die op een duurzame manier bedrijven, markten en mensen met elkaar verbinden.

Functie

Binnen het Distributiecentrum van onze opdrachtgever ben je als Accountmanager Binnendienst, samen met je collega’s, de spil tussen de klant en de operatie. Je bent het aanspreekpunt en vraagbaak voor zowel interne afdelingen als voor een of twee grote accounts met betrekking tot dagelijkse operationele zaken. Je begrijpt de behoefte van de klant en weet dit te vertalen naar de interne afdelingen waarbij je het belang van de eigen organisatie niet uit het oog verliest.

Overige Taken en verantwoordelijkheden

  • Het onderhouden en het versterken van een goede klantrelatie.
  • Continue monitoren van de KPI’s (SLA) en pro actief bijsturen waar nodig.
  • Deelnemen en coördineren van verschillende projecten in het kader van proces- en serviceoptimalisatie.
  • Het voorbereiden van klantrapportages (zoals OBR & MBR).

De Accountmanager Binnendienst rapporteert aan de Customer Relations Manager.

Functie eisen

Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met afgeronde HBO opleiding (of gelijkwaardig) bij voorkeur richting logistiek.

Overige eisen

  • Ruime ervaring binnen een internationale customer service/accountmanagement omgeving.
  • Brede kennis van logistieke processen en systemen, kennis van WMS (men werkt met PkMs) is een pré.
  • Ervaring met het maken en analyseren van klantrapportages (KPI en SLA).
  • Je heb geen 9 tot 5 mentaliteit en een flexibele instelling.
  • In staat om prioriteiten te stellen om zo tot de juiste resultaten te komen.
  • Je beschikt over een zekere mate van sensitiviteit waardoor je jezelf kunt verplaatsen in klanten en hun behoeften.
  • Je bent communicatief zeer vaardig in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift.

Als persoon heb je een hands-on mentaliteit en een goede focus op het creëren van win-win situaties. Verder ben je customer driven, stressbestendig, sensitief, proactief, analytisch, creatief en oplossingsgericht. Kortom je bent een echte teamspeler die zowel extern als intern initiatieven neemt en een gestructureerde werkwijze heeft.

Aanbod

Onze opdrachtgever biedt een uitdagende en zelfstandige positie in een positieve omgeving. De salariëring is conform het beloningsbeleid van onze opdrachtgever en boven cao.

Sollicitatie

Heb je interesse in deze veelzijdige functie neem dan contact op met Sabine Dessart, 06-23 10 92 97 of stuur je CV en motivatie naar Sabinedessart@uitdekunstwns.nl ogf reageer via de button.

Solliciteren